موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

نرم‌افزارهایی برای عکاسی بهتر با گوشی‌های هوشمند
مدتیه که گوشی‌های هوشمند وارد زندگی دیجیتالی ما شدن و سبک زندگی دیجیتالی ما رو تحت تاثیر قرار دادن.دیگه داشتن یه گوشی موبایل که فقط زنگ بخوره و اس‌ام‌اس بده، پاسخ‌گوی نیازای ما نیست.


یکی از قابلیت‌های خیلی مهم گوشی‌های هوشمند اینه که می‌تونیم اپ‌هایی رو متناسب با نیازهامون روی اونا نصب کنیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 22:10 ::  نويسنده : امیر

با پیشرفت روز‌افزون تلفن های هوشمند در بازار جهانی و فروش فوق‌العاده ی آن ها نسبت به دیگر انواع تلفن های همراه و روی آوردن کاربران داخلی به اندروید فون‌ها تصمیم به معرفی 20 نرم افزار کاربردی برای راه‌اندازی و استفاده ی اولیه از این تلفن‌های همراه هوشمند گرفتیم.

 



با پیشرفت روز‌افزون تلفن های هوشمند در بازار جهانی و فروش فوق‌العاده ی آن ها نسبت به دیگر انواع تلفن های همراه و روی آوردن کاربران داخلی به اندروید فون‌ها تصمیم به معرفی 20 نرم افزار کاربردی برای راه‌اندازی و استفاده ی اولیه از این تلفن‌های همراه هوشمند گرفتیم. از مزیت های این نرم افزارها عدم نیاز به Root شدن سیستم، گرافیک سبک برای اجرا و همچنین رایگان بودن آنها می باشد که باعث استفاده در تمامی اندروید‌فون‌ها می شود.


ادامه مطلب ...


یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : امیر

  در انتخاب بهترین مرورگر برای گوشی تلفن همراه تان قبل از هر چیز باید یک اتصال خوب اینترنتی داشته باشید؛ در ایران فعلا فقط تکنولوژی جی پی آر اس پشتیبانی می شود که اتصال خوبی به حساب نمی آید اما از هیچی بهتر است. 

همچنین نکاتی مانند اندازه صفحه نمایش و نوع نیاز و خواسته شما از دستگاهی که در اختیارتان قرار دارد، مطرح است.و شما بسته به گوشیتون باید انها را انتخاب کنید. با وجود اینکه برای سیستم عامل ios هم مرورگرهایی طراحی شده اما به این دلیل که اپل اجازه تعویض بعضی از امکانات را با مرورگر داخلی خودش نمی دهد ما به معرفی مرورگرهای اندرویدی پرداخته ایم.



ادامه مطلب ...


Video Catcher v2.1.5

در محیط ویندوز و با استفاده از نرم افزار IDM به راحتی می توان ویدئوهای آنلاین سایت هایی مثل یوتیوب را دانلود کرد. نرم افزار Video Catcher هم دقیقا همین کار را در گوشی های اندرویدی انجام می دهد. توسط این نرم افزار می توانید ویدئوهای موجود در سایت هایی که فقط امکان پخش آنها در مرورگرهای موبایل داده می شود را به راحتی دانلود کنید. نرم افزار درست مثل یک نوع پلاگین در مرورگر گوشی شما عمل می کند و کافی است روی لینک یک ویدئو کلیک کنید تا کادر مخصوص نرم افزار باز شود و بتوانید ویدئو مورد نظر را دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


Tablet Talk v1.4.0

Tablet Talk نرم افزاری برای انتقال تماس های ورودی و اس ام اس ها به تبلت اندرویدی با استفاده از خط گوشی می باشد. شما می توانید بین گوشی و تبلت اندرویدی خود ارتباط وای فای یا بلوتوث برقرار کنید و تماس ها یا اس ام اس های گوشی خود را از طریق تبلت مدیریت کنید. اگر احساس می کنید که فضای گوشی تان برای شماره گیری یا تایپ اس ام اس ها کوچک است، می توانید آن را به فضای بزرگتر تبلت خود منتقل کنید.



ادامه مطلب ...


Flashlight LED Genius Pro v1.2

Flashlight LED Genius Pro چراغ قوه ای فوق العاده برای گوشی اندرویدی شماست. با استفاده از این نرم افزار و بدون اینکه نیاز باشد نرم افزار را اجرا کنید می توانید خیلی راحت از گوشی خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید! تنها کافی است صفحه گوشی خود را روشن کرده و تکان دهید تا فلاش دوربین شما به سرعت به چراغ قوه تبدیل شود. از خود نرم افزار هم می توانید چراغ قوه را روشن و خاموش کنید و حالت روشن شدن با لرزش را فعال یا غیرفعال کنید.



ادامه مطلب ...


Brainwave Tuner v3.7

آیا می خواهید سریع تر یاد بگیرید یا قدرت تمرکز بهتری داشته باشید؟ نرم افزار Bainwave به شما کمک می کند. توسط این نرم افزار می توانید آرامش را احساس کنید، قدرت یادگیری خود را بالا ببرید و تمرکز حواس بهتری داشته باشید. تنها کافی است که هندزفری گوشی خود را وصل کرده و به صداهای تولیدی نرم افزار گوش کنید. نرم افزار با تولید صداهایی خاص، امواج مغز شما را تحریک کرده و فرکانس های آن را تغییر می دهد و کمک می کند که به آرامش برسید. نرم افزار برای هر یک از حالات خوابیدن، فکر کردن و تمرکز کردن دسته بندی هایی با صداهای جداگانه دارد.



ادامه مطلب ...


Tune Me v1.4

توسط نرم افزار Tune Me می توانید صدای خود را با افکت صوتی معروف T-Pain ضبط کنید. این نرم افزار استودیویی کامل برای ضبط صدا و آوارخوانی را برای شما فراهم می کند. افکت صوتی T-Pain، توسط خوانندگان مطرح دنیا استفاده می شود و جلوه خاص و زیبایی را به صداهای ضبط شده می دهد. همچنین می توانید موزیک های بی کلام موجود در گوشی خود را وارد نرم افزار کنید و روی آنها بخوانید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب